Laatste dag in het huis

15 september 2016

Laatste dagje hier in het huis, op het gemak maar eens wakker worden en ontbijten. Uiteraard ons sociale netwerk updaten. Dan kom ik er achter dat ik vergeten was mijn blog erop te zetten tja ik tik het vaak als ik onderweg in de auto zit.... En thuis aangekomen dan heb ik genoeg andere afleiding zoals gister Buddy en de baseball. Dan is het blog ver op de achtergrond geraakt.
Snel het blog erop gezet om vervolgens nog even wat boodschappen te doen. Daarna tijd voor een momentje er vooral de zon en lezen! Uiteraard stonden Ronald zijn vrienden weer re roepen. Eten nu gewoon uit zijn hand!
Heerlijk gelegen, tussendoor wat wasjes gedraaid en Merel haar koffer gepakt. Vanavond zijn wij bij Longhorn wezen eten. Goed en relaxed eten daar!
Helaas was het dan voor ons ook zover, laatste was in de droger, koffers pakken en spullen klaarzetten voor Ton en Lidie. In dit huis stond echt niets, dus alles wordt weggegooid. Doodzonde dus wat wij over hebben gaat richting hen. Zij huren van Nederlanders een huis, welke binnenkort er weer zijn. Kunnen vast nog wel wat kruiden, frisdrank en stroopwafels gebruiken pak was bestemd voor Smokey Joey, zijn alleen niet meer die kant opgeweest.
Na klein uurtje was alles geregeld, dus beentjes omhoog en de Tampa Bay Rays kijken!

1. Marion:
    16 september 2016
    Wat gaaf zeg dat die vogels uit je hand eten , die krijgen het slecht als Ronald weg is wat jammer dat het er dan al weer op zit he vandaag Ronald naar huis jullie morgen ..... Maar je kunt weer terug kijken op een heerlijke vakantie met prachtig weer
  2. Ma Kersbergen:
    16 september 2016
    Ja helaas komt er aan alle leuke dingen een eind, maar jullie kunnen volgens mij terugkijken op een heerlijke vakantie. En thuis wacht jullie grote vriendin op jullie.