De terugreis

18 september 2016

Vandaag op het gemak opgestaan. Na het douchen op naar de Lobby. Tenslotte moest er ontbeten worden en laat daar nu de Starbucks zitten .
Na een heerlijke bak koffie Pumpkin Spice nog even ft met het thuisfront en daarna de laatste dingen in de koffers. Vervolgens na het uitchecken de auto volgooien en richting het vliegveld.
Laat dat nu nog geen vijf minuten rijden zijn, dus lekker op tijd!  Bij het inleveren van de auto vroeg onze beste man of er nog klachten waren. Tja de auto was niet schoon en hadden veel last van mieren gehad...
Hij ging direct overleggen met de manager. Laat deze het nu zeer vervelend vinden en 50 dollar van onze rekening halen. Mits wij accoord gingen Natuurlijk gaan wij accoord, kijk dat de auto van binnen vooral achterin niet schoon was.... Tja helaas doekje er door en opgelost. Alleen die mieren Baseball????? Dat zij dan graag gevoed worden met onze voorraad achterin de auto, snap ik wel.
In ieder geval onze reisleider kan trots zijn op ons, eerst mega auto! En zelfs korting Wie is er gek op korting en couponnen
Verder verlaten wij Miami met een dikke 36 graden in de ochtend. Belooft hier een lekker dagje te worden!
Dit gedaan hebbend, vol goede moed  naar de incheckbalie gelopen. Koffers  ABSOLUUT niet te zwaar. Hadden beiden nog dikke vijf kilo over voordat wij bij de twintig waren. Had dus nog wel van die zalige koffie mee kunnen nemen
Uiteindelijk door de douane en wachtend op ons vliegtuig nog even wat gedronken. Ons vliegtuig zou in ieder geval al een half uurtje later vertrekken. Ons vliegtuig stond al klaar en had de toepasselijke naam SUNSHINE ☀️☀️☀️
Prima vlucht gehad, af en toe turbulentie, huilende baby.... Maar mag de pret niet op, oordoppen met muziek op en gaan!
Grappig was dat wij wederom dezelfde plekken hadden, goed geregeld reisleider! Klein puntje van aandacht mijn geluid was nog niet gemaakt! Wederom gereset, helaas wederom niets geholpen.
Mooi op tijd geland, dan mijn GEWASSEN auto ophalen en richting huis rijden.
Dit was meteen het laatste blog, hoop dat jullie een beetje op de hoogte gehouden zijn van deze vakantie. Zelf heb ik mijn telefoon meer in mijn handen gehad als anders, in ieder geval is dit blogje goed te doen op een telefoon. Uiteraard alles naar zijn waarde, dus kleine handeling verrichten voor de foto's klein bezigheidstherapietje erbij denk ik dan.
Dikke kus van Merel, Ronald en mijzelf!

1. Marion:
    18 september 2016
    We hebben heerlijk meegenoten van een lekkere vakantie dankzij dit blog dus dank daarvoor ! En wat was dit laatste dagje ook nog een leuk dagje , heerlijk weer en afsluiten met korting krijgen , nou hoe leuk is dat .
  2. An:
    18 september 2016
    Jammer dat jullie vakantie voorbij is. Iedere morgen voor het ontbijt jullie blog gelezen, zal het gaan missen. Geniet ook weer van het thuis zijn en geniet nog na van de heerlijke vakantie.
  3. Ma Kersbergen:
    18 september 2016
    Fijn dat jullie weer thuis zijn maar we hebben genoten van alle verhalen en foto's. Mooi dat jullie nog 50 Euro terug kregen. Je wordt al een echte reisleidster.....