tweede keer vergeten

15 september 2016

Vanmorgen hadden wij een vroegertje. Tenslotte wilden wij nog naar Universal. Na een vers warm broodje op weg. Om negen uur liepen wij het filmterrein op. Eerst nog een keer de Minions. Blijft serieus een gave attractie met de 3D brillen op.
Vervolgens de Mummy in. Scarry..... En hard dat deze achtbaan gaat! Vast een mooie aanvulling voor hen die Fried Night gaan bezoeken. Hierop toch nog een keertje Harry Potterland in, fantastisch om te zien wat hier allemaal gemaakt is. Qua decors en winkels, echt net alsof je in het boek loopt. Het werd tijd om de bank nog een keertje in te gaan. Wat een attractie dit, achtbaan met 3D! Top gemaakt.
Tja dan werd het nu tijd voor de Simpsons, wij hadden geen idee wat wij konden verwachten. Mega gebouw, wij hadden het idee dat het een rollercoaster zou zijn. Nee nee het was een 3D film van zo'n 5 minuten lang. En serieus top gedaan. Het leek net alsof je een paar keer in een rollercoaster zat!
inmiddels was het kwart over elf en bloedje heet. Om twaalf uur hadden wij met onze chauffeur Ronald afgesproken. Op naar de uitgang. Twaalf uur scherp zaten wij in de auto, op weg richting de Florida mall. Ronald was er nog niet geweest en Merel wilde nog even in bepaalde geheimen duiken.
Zo gezegd, zo gedaan! Goed geslaagd en als afsluiter een echte Buddy
Buiten scheen de zon nog een put in de grond.Tijd om naar huis te rijden en om nog wat zon te pakken....
Aangezien wij gek op couponnetjes zijn, had Ronald een mooie deal van Groupon gehaald voor Cici's Pizza. Vanavond zaten wij hier dus . Wij hadden voor de 192 bij de Bonanza Golf gekozen.
Prima gegeten en nu nog even voor wat vertier richting Disney Springs. Gezellig en vooral nog zalige temperatuur buiten.
Na anderhalf uur naar huis gereden waar wij nog een overheerlijk toetje hadden staan van Buddy.

1. An:
    15 september 2016
    Jullie hebben weer een leuke dag gehad. Eh Ethel is dat vergeten te plaatsen de leeftijd. Had maar een saai ontbijt zonder verslag.
  2. Marion:
    15 september 2016
    Ook hier werd het verslag tijdens het ochtend kopje koffie erg gemist , wat word dat afkicken als jullie thuis zijn . Maar wat een lekkere dag ze en wat zien die toetjes er heerlijk uit !
  3. Ma Kersbergen:
    15 september 2016
    Wat een leuke ochtend vol belevenissen en daarna nog even lekker shoppen. En dan nog zo' n lekker toetjd als besluit.