Reisdag

17 september 2016

Goedemorgen daar, bijna klaar voor de reis! Maar eerst nog een keer eten bij Ihop! En Lijn ik heb hem genomen voor je. De croissant with salted caramel, bananas and vanillecream!
Ik zeg :" ZALIG" net zoals de andere ontbijtjes.
Na het ontbijt nog even ft met thuis en op naar de auto! Eerst nog even wat spullen bij Ton en Lidie afgooien. Daarna richting vliegveld waar Ronald zijn reis gaat beginnen. Wij zwaaien hem uit en zakken af richting Miami.
Echter voordat wij op de Turnpike zitten, hebben wij een verkeerde afslag. Draaien zit er even niet op, maar komt goed uit. Even een sanitaire stop.
Uiteindelijk zitten wij op dr Turnpike richting Miami. Prima weg, veel controles in de bosjes, dus uitkijken met de snelheid.....
Echter twee mega regenbuien gehad, met onweer en alles. Nog wat file en uiteindelijk mega druk bij Miami. Veel langer erover gedaan als gepland.
Mag de pret niet drukken, alleen bij het hotel ging net de Starbucks dicht.Waardeloos als je echt trek hebt in koffie .
Dan maar proberen in te checken, helaas lukte niet. Tja dan rest ons nog maar één ding, op naar de beaches!
Klein half uur later, genieten van de mooie huizen en omgeving. Op advies van Merel en Ronald de auto geparkeerd in de garage bij het strand.
Heerlijk nog even naar het strand, de boulevard en genoeg aparte mensen
Na even gelopen te hebben, werd het een leuk tentje waar wij prima gegeten hebben met genoeg kijks!!!
Daarna nog even het strand op en schitterende luchten ! Enige tijd later werd het tijd om richting de auto en hotel te gaan. Helaas geen WiFi op de kamer. Dus nadat dit verhaaltje klaar was...... Was ik het niet vergeten dit keer maar gewoon geen WiFimorgen een lang dagje, in ieder geval zal de start perfect zijn met er. Starbucks in de lobby

1. Marion:
    17 september 2016
    Wat een schitterend mooie lucht zeg ! En dat advies van lijn is ook geen verkeerde zeg wat klinkt dat heerlijk. Nu de reis dag en dan hebben jullie weer een hele fijne vakantie om op terug te kijken . Goede vlucht ! Xx