sorry wel gemaakt maar vergeten te plaatsen

13 september 2016

Gooeeeedemorggggen hier het reisblogje vandaag rustig opgestaan, bakkie gedaan en uiteindelijk de auto ingegaan richting een Ihop Merel werd helemaal happy toen zij de menukaart zag. Enne ik was het al Merel liet haar oog vallen op een crêpe gevuld met omelet, ham en kaas. Ronald nam ei met toast en bacon. Zelf tja ..... een zalige wafel met banaan en vanille Cream. Ach wat lekker
Daarna had Merel bedacht dat het leuk zou zijn om naar Disney Springs te gaan. Zo gezegd, zo gedaan!
De auto geparkeerd in de Orange garage. Wat blijft het hier veranderen en wat is het super super rustig! Wij lopen de winkels af en komen op een zeer nieuw gedeelte uit. Waanzinnige mooie winkels, tja daar wilden wij wel een aantal van zien! Na wat rond gehobbeld te hebben, drankje gescoord werd het tijd voor de terugweg. Maar eerst nog even langs de Coca Cola store. Drie etages hoog! Gave winkel helemaal vol met allerlei spullen van en met Cola gemaakt! Op de derde etage een mooi restaurant /bar. Dus tja nog maar een drankje momenteel zie je allerlei cola apparaten in de omgeving en parken staan. Zo ook hier. Er schijnen 147 smaken van allerlei frisdranken, vitaminewater etc in te zitten. Grappig is dat wij onze bekers vijf keer in een uur mochten refillen. Nou dat ging ons niet lukken. Wij laten het bij de smaken cherry, lime, orange en lemon. En zalige vitamine smaak
Uiteindelijk werd het tijd pm af te zakken naar huis, nog even zonnen. Vanavond hadden wij afgesproken met Ton en Lidie. Gaan namelijk richting de Millers Alehouse of Orlando. Het is maandag nl spareribs avond
Om een uurtje of vijf waren wij op ons zomerstekkie, alleen dan een paar huizen verder. Nadat wij een kleine rondleiding gehad hebben, zijn wij met één auto richting Millers gereden. Na wat file kwamen wij aan bij de locals Millers Eerlijk ia eerlijk wederom zalig gegeten. Uiteraard moesten wij het geheel afsluiten met een ijsje. Dus op naar Kilwins . Gezien de zalige temperatuur hebben wij daar even op het terrasje gezeten. De avond werd afgesloten met een bakkie bij Ton en Lidie thuis. Anderhalf uur later zijn wij richting ons eigen huis gereden. Echter toen wij weggereden bij hen zat er zo'n groene kikker op de voorruit vieze beesten zijn het .... Gelukkig sprong hij eraf op het moment dat de ruitenwisser aanging

1. Ma Kersbergen:
    13 september 2016
    Zeker een wijntje op bij het eten, dan krijg je dat hè...... Wat een lekker begin van de dag, dat wordt afkicken thuis. Zo te lezen was het weer een hele leuke dag met een gezellige afsluiting bij Ton en Lidie.
  2. Ethel:
    13 september 2016
    Nee geen wijntje maar gewoon moe Was later als anders. Had het blog op de achterbank in de auto zitten tikken op mijn tel. Dus tja misschien een tikje ouderdom erbij