En ja hoor....

14 maart 2015

En ja hoor het is zover. Heerlijk !!! Jeroen komt samen met granny N mij ophalen, en nu op naar Zoetermeer naar granny K. Ronald en de meiden staan driftig te zwaaien met de gedachte " zo eindelijk rust " hahahaha

In Zoetermeer staan Peet en ma al klaar. Dus Peet gedag zeggen en vooral succes met de wc en op ri Brussel. Onderweg de grootste hilariteit, lekker broodjes en thee.

In Brussel aangekomen Jeroen een dikke kus gegeven en bedankt voor de taxirit. Vervolgens zo aanschuiven bij de drop off! Scheelt een mega rij dat inchecken online. Dus Roon bedankt. Grappig gexicht voor ons een soort gelijk reisgezelschap Daarna aansluiten in de rij voor de douane. Tja konden wij toch zo doorlopen . Na een nodige plaspauze heerlijk door de parfummetjes, chocola en likeurtjes.

Zo nu tijd voor een bakkie. Lekker croissantje erbij en dan de laatste security check.

Hier wat zo zooi uit de tassen maar ook weer geen piepertjes die af gingen.

Nog even op het gemak de winkels door en nu wachten tot dat wij kunnen boarden.

Dus op naar Orlando ✈️✈️✈️✈️ zie foto's verder. Nu al gelachen voor tien.

dikke kus van ons

1. Marion:
    14 maart 2015
    Granny. N en granny K en sister in law dat zijn gelukkig al gezellige berichten , ik heb het vluchtnummer al ingetikt om jullie straks te gaan volgen hele goede vlucht en nogmaals heel veel plezier xxx
  2. An:
    14 maart 2015
    Jullie gedragen je toch wel hé. Hele goede reis en tot het volgende bericht.