Baseball and ANTS

4 september 2016

Een vroeg dagje
Vijf uur waren wij klaar wakker. En wat doe je dan..... Even het sociale netwerk bijwerken en tv kijken. Tevens even ft met thuisfront, daar werden heerlijke dingen gebakken, dus onze eetlust werd gewekt.
Hop hop snel douchen, aankleden en naar beneden. Na een heerlijk ontbijtje nog even met de reisleider ge-ft.  En even laten zien dat ons Tahoetje een mega bakbeest is.
Ondertussen nog wat luchtballonnen gespot en foldertjes bekeken. Uiteindelijk spullen gepakt en op naar de Tampa Rays. Eerst nog even een stop bij de Target voor de nodige dorstlessers . Daarna echt op weg. Halverwege hadden wij even het wel bekende momentje bij exit 19.
Een klein half uurtje later kwamen wij aan  bij Tropicana Field. Goed de omgeving gescand en op een goede plek onze auto geparkeerd.
Op weg naar de ticketstands!! Na een geanimeerd gesprek kregen wij mooie plaatsen. Super goed zicht op de honken!
Na een enerverende wedstrijd werd het - 5-3 voor de Blue Jays. Tot aan de 7de inning stonden de Rays voor. Helaas moest Merel haar " hunk " gewisseld worden. Hij had zijn job gedaan, echter de volgende twee werpers hebben er een potje van gemaakt. Alle honken vol en wat er dan gebeurd is te raden.... Weg voorsprong !!!
Wederom een nieuwe fan voor Chris Archer erbij. " Wat een lekker ding " hoorde ik een paar keer naast mij
Ondanks de tegenvaller een leuke wedstrijd gezien en met de meute het stadion uitgelopen.
Op onze weg naar de auto kwamen wij onze agent van vanmorgen weer tegen. Die man had het nu druk en stond zich rot te zweten in de zon!
Uiteindelijk kwamen wij bij onze auto. Kennelijk waren er meer blij met ons Tahoetje...... Rondom en in onze Tahoe mega veel rode mieren.
Misschien toch niet zo'n handige plek onder de bomen
Merel heeft direct een nieuw spel ontwikkeld. Killing ANTS. Gewoon lekker hard slaan met je slippers.
Op een gegeven moment kroop zij door de auto op jacht naar. Na verloop van tijd dachten wij dat zij allemaal waren gaan hemelen . Merel dacht : " ik kan weer gaan zitten." Maar blijkt .... Dan denk je dat je gaat zitten in iets scherps, of zou dit een nieuw spelletje zijn van the ANTS?  Een miertje die bijt in je .....
Na allebei weer goed te zitten, kwamen wij bij exit 19 er achter dat wij even moesten bijtanken. Net een mega ongeluk gezien, bizar dat iemand daar uitgekomen was. Nl een auto op zijn kop met de vangrail aan de onderkant gespietst in zijn voertuig.
Gelukkig knapt een mens altijd van een bakkie op en hop hop hop op weg naar het hotel. Helaas dachten enkele mieren hier ook zo over, bleek onderweg.  Even voor Kissimmee begon het te regen. Lekker voor de natuur, maar ook voor ons Tahoetje! Hier hadden mieren aan de buitenkant van de auto niet opgerekend. Dus schoon gespoeld en hopelijk binnenin ook verlost van the ANTS kwamen wij bij het hotel.
Gezien het tijdstip was het etenstijd, alleen hadden wij nog geen trek. Vanmiddag hadden wij een broodje met een kipfilet gegeten. Serieus gezond maar genoeg voor vier personen.
Eerst maar eens even ons netwerkje bijwerken en dan zien wij wel weer.

1. Marion:
    5 september 2016
    Nu is het me duidelijk waarvoor jullie zo graag een wedstrijd bijwonen en ja dan maakt winnen of verliezen niet uit hi hi . Jullie hadden jullie eigen wedstrijd die belangrijker was namelijk die met de rode mieren Succes hoop dat ze allemaal uit dat kleine autootje zijn verdwenen . Xxx
  2. An:
    5 september 2016
    Een leuke dag, maar wat een verhaal van die mieren. Zijn ze allemaal verdwenen?. Nog veel plezier.
  3. Ma Kersbergen:
    5 september 2016
    Jammer dat jullie favoriete team verloren heeft, maar toch een leuke dag. De mieren is wat minder maar hopelijk hebben ze de slippers niet overleefd.... Heel veel plezier weer vandaag xx
  4. Ronald:
    5 september 2016
    Je bent er ff niet bij en ze hebben trouble. Gelukkig doet het slippertje zijn werk. Jammer dat de Rays verloren hebben.

Morgen op naar het huis, kan niet wachten tot we de 1e foto's zien.

Gr. Ronald