Nog een dagje werken en dan vakantie

4 september 2016

Voorop gesteld dat Merel en ikzelf niet zo van het maken zijn van een blog. Toch maar voor het thuisfront dit reisblog gemaakt. Uiteraard niet zoals Roon maar ik zeg: " Het gaat om de impressie." )
De titel van deze dag waren de woorden van Merel in de vroege ochtend. Tja Merel nog even werken en ikzelf nog even snel wat zaken afhandelen. Merel heeft geluk, want zij gaat vandaag even lekker in de herensalon een paar mannen kort knippen. Gezien de verhalen zijn er weer een paar met zeer korte koppies de salon uitgegaan. En helemaal happy met de nieuwe moderne coupe. Want wat is er nu leuker voor een kapster als men zegt: " Het maakt mij niet uit, maak er maar iets leuks van." Oftewel de creativiteit gaat erop los.
Na een paar uurtjes eerder vrij te hebben gekregen, gaan wij met onze koffers in de auto een soepje en veel meer lekkers bij de Fam Nol eten met zijn allen.
Na het eten hop de auto in en vol gas naar Brussel. Met 1,5 uur waren wij er, oftewel goed door kunnen rijden

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. An:
    4 september 2016
    Leuk om jullie te volgen. Ben benieuwd naar de rest. Heel veel plezier.
  2. Ma Kersbergen:
    4 september 2016
    Leuk dat jullie ook een reisverslag bijhouden. Gaan het weer volgen.
  3. Ma Kersbergen:
    4 september 2016
    Leuk dat jullie ook een reisverslag gaan bijhouden. We gaan het weer volgen. Veel plexier
  4. Miriam:
    4 september 2016
    Leuk om te volgen, veel plezier meisjes xx