Florida mall ☔️☔️

23 maart 2015

Good morning sunshines
Here we are!!!
Helaas voor de reisleidster was het een vroegertje maar mag de pret niet drukken. Op het gemak de reacties gelezen, gewhatsappt, gedoucht . En ja even een bakkie gezet. Om half acht begon het hier te regenen, even het geheel gecheckt op de weather channel. Er ligt vandaag een band met wolken inclusief wat regenbuien over Florida met voor hier 60% kans regen.
Ook zit mag de pret niet drukken, want vandaag hebben wij een binnen activiteit.
Namelijk de Florida mall. Tenslotte moeten wij nog even de orange chicken daar proeven. Uiteraard in opdracht van de meiden thuis

Verder staan er nog wat winkels op het verlanglijstje, altijd beautyfull om in te neuzen.

Inmiddels zijn de grannies ook op en top op de lanai gearriveerd. En dan het mooie nieuws, de twee laatste nachten zitten wij in het Omni! Top geregeld Roon!!!!
De grannies vinden dit ook super om te horen. Tof om het daar ook te laten zien. Serieus ook een fijne omgeving!

Na het ontbijt hop de auto in. Via de international Drive naar de Sand Lake road gereden. Onderweg nog wat foto's van de Orlando Eye genomen

Bij de mall aangekomen, zijn wij bij JCPenney naar binnen gegaan, tja laten wij daar nu allemaal leuke noodzakelijke garderobe vulling scoren.  Om hier niet mee te moeten slepen, even het geheel in de kofferbak gedeponeerd
Vervolgens de mall door geploeterd. En ja hoor de grannies waren er al een beetje klaar meeik zeg op naar Starbucks!
Megadruk overal, geen plek om te zitten. Bizar! Uiteindelijk een tafeltje gescoord en even mensen bekeken onder het genot van een bakkie troost.

Op naar het tweede gedeelte, waarbij Victoria Secret niet over geslagen mocht worden en ik weet niet hoeveel andere winkels. Rond vier uur waren wij klaar mee! Dit keer geen Starbucks, maar een stuk pizza en Taco Bell. Gelukkig een tafeltje gevonden. Dus eerst even pizza geregeld en daarna de Taco. De grannies hebben hun ogen weer uitgekeken aan de diversiteit van mensen. Alleen dat is al een dagtaak!

Nadat wij weer wat energie hadden, hop auto in richting huis. De zon scheen een put in de grond. Heerlijk warm!

Thuis even uitblazen en hangen op het terras onder het genot van onze grapefruit. Ik zeg maar zo, ZALIG!!
Echter op een grapefruit kan een mens niet leven, in ieder geval de reisleidster niet hahaha  Even een ciabatta broodje afgebakken en eigenlijk hoort daar een toetje bij.....

U begrijpt al via een kleine tussenstop bij Ross voor nog wat noodzakelijk vulling ri Kilwins in Celebration. Onderweg schoot er nog een wasbeer voor de auto. Mooi beestje. Betreffende Kilwins tja daar zijn geen woorden voor.

Uiteindelijk rond half tien weer richting huis. Ik zeg één ding, wist u dat noodzakelijk garderobe vulling tranentrekkend kunnen zijn hahaha.

Morgen een vroeg programma hahaha half tien weg, want tja nog wat boodschappen doen bij de Gap en dan heerlijk de zon in.  Alleen het tijdstip gaf al genoeg aanleiding tot hilariteit, morgen zitten wij met een lunchpakketje in de auto voor degene die wat later op staan.

Maar nog wat leuke " wist u datjes "

Wist u dat de reisleidster niet van de bedden opmaak is en dat de grannies ook een taak hebben, nl de vaatwasser hahahaha

Wist u dat als de reisleidster moe is, de grannies ook maar naar bed gaan. De één gaat haken op het randje van het bed want tja mijn poncho moet af .... En de andere bij haar bed op de grond spelletje spelen, want tja de iPad is leeg en heeft stroom nodig...

Wist u dat reisleidster dacht dat iedereen wel lekker zou lezen op vakantie, dus nieuwe boeken op de ereader gezet heeft..... Maar dat er toch meer bladzijden zijn dan bladzijde vier

Zo dat was het weer voor vandaag, ik zeg op naar morgen!  Keep on smiling

1. Marion:
    24 maart 2015
    Dat is dus een echte shop dag geweest , gezellig , en ja vandaag 24 maart weer reden tot gebak ..... Gefeliciteerd mam met jullie trouwdag! Neem maar lekker wat lekkers bij het starbucksje , groetjes daar .
  2. Ronald:
    24 maart 2015
    Ik wil nooit meer horen of lezen dat we alleen maar eten en drinken in the States want de Grannies hebben het uitgevonden zo te lezen.

Maar dat was weer een lekker dagje Florida Mall. Ik ga toch erg twijfelen of dat allemaal terug kan in de koffer.

2 dagen Omni, mooie afsluiter.

De thuisblijvers.
  3. Ma Kersbergen:
    24 maart 2015
    als ik dit allemaal lees is de reisleidster aan een week vakantie toe als jullie weer in het koude kikkerland zijn.