Voordelig dagje

24 maart 2015

Ja ja daar zijn wij weer....
Vanmorgen werd het een vroegertje, het beste idee : met openingstijd bij de mall dan kunnen wij daarna nog heerlijk in de zon☀️☀️☀️☀️☀️

Dus eerst even ontbijten en eerlijk is eerlijk om tien voor half tien stonden de grannies al klaar
Dus hop hop de auto in.
Maar wist u dat de reisleidster nog steeds de volumeknop indrukt om te starten

Na wederom een lach moment op maar de mall. Tja lekker op tijd dames. Gewoon even wachten in de auto. Stipt tien uur gaat de winkel open, good morning, how are you?
Gelukkig waren wij niet de enige die stonden te wachten. Voordeel twee van dit tijdstip: Zalig rustig in de winkels!

Klein half uurtje later goed geslaagd de auto in, op weg ri Hilfiger. Worden nu al lui want het is maar vijf minuten lopen. Maar ja je moet je krachten sparen.....
Hilfiger ook weer blij gemaakt met onze aankopen. En dan is de reisleidster er al een beetje klaar mee. Dus Starbuckstijd ☕️☕️☕️

Koffie goed laten smaken, op richting de auto. Laten wij dan langs leuke winkels komen. Dus grannies wederom geslaagd.  Op naar een andere mall. Want daar wilde de reisleidster even bij een andere winkel kijken. En ja hoor wederom waren de grannies geslaagd. En uiteraard hebben wij de Lindt winkel niet overgeslagen, wat een heerlijkheid. (Volgens grannies Kers en de reisleidster)

Uiteindelijk werd het tijd om richting huis af te zakken. Helaas was de zon er nog niet, dus onze teint kon nog niet bijgewerkt worden. Hahaha qua temperatuur was het heerlijk.
Zo leuk, er zitten veel vogels in de tuin. Zo ook de rode kardinaal. Maar wist u dat wij ook een kardinaaltje in huis hebben..... Daarnaast ook een nieuwe baan voor grannie Nol, namelijk poolgirl. Tja als er iets in het zwembad zit....

Verder thuis wat gehangen, contact met thuisfront gehad, uiteindelijk toch in de zon gezeten en tja nog wat gewassen .....

Rond een uurtje of zes zijn wij afgezakt richting Celebration.
Wist u dat altijd één persoon wel iets vergeet, er altijd eentje trek heeft. En er eentje is die op het gemak alles hij zich heeft en rustig afwacht!

Eerst nog even wat ruilen, want er zat een megavlek op een vestje even niet gezien
Daarna heerlijk richting Celebration. Maar wist u dat als je eerst even op je gemak rondloopt, je om acht uur drie kwartier (minimaal) moet wachten bij diverse restaurants
Wist u dat de reisleidster haar eetpatroon die dag had aangepast en nu vacuüm trok, maar dat wij geen opgeblazen gevoel overhielden van dit eten hahaha U begrijpt de stemming zat er weer in, op naar Olive Garden.

Daar aangekomen tien min wachttijd. Met vijf min zaten wij aan onze tafel. Helaas een dwarrel van een ober, Alex. Na veel vijven en zessen kwam ons drankje, derest kwam hij zowel doen. Na een kwartier liep de manager langs. Helaas voor haar vroeg zij of alles goed was. Waarop wij aangaven graag te willen bestellen. Hoezo hongerig.....
Uiteindelijk kwam er een andere serveerster. Alex kwam opeens om de bocht zeilen. Hij was niet de gezelligste, zeg maar. Vervolgens kwam na lang wachten voor Amerikaanse stijl, de salade en broodjes. Op een gegeven moment kwam Alex vermelden dat het nog twee minuten duurde voordat het hoofdmenu kwam. Ik zeg maar zo dat waren erggggg lange twee minuten. Zet er gerust een nul achter.  Helaas was het heerlijke eten  nog niet bereid om ons te verblijden.
Ongelovelijk maar het eten kwam koud/lauw op tafel. Bizar!!! dus tja zit niet in mijn aard, maar toch de manager erbij gehaald. Het werd haar duidelijk dat dit niet eetbaar was. Dus drie borden weer van tafel ......
Na een paar minuten allemaal aan een verse warme hap. Komt Alex nog even langs met de vraag of dit beter was.... Hij had niet gezien dat het koud was( zat ook geen vlaggetje met tekst op!!!!) hij had het zo van de kok meegekregen ..... Nou het was serieus opgepiept de eerste keer! Danwel had ergens in een hoekje onder een warmte lamp gestaan.
Na echt zalig eten zaten wij propvol. Vreselijk gelachen om de knul die afruimde. Die snapte het! Wist u dat: When it's not working, you have to clean iT! Vreselijk gelachen met hem!

Uiteindelijk kwam Alex nog een doggybag brengen met pasta ( hoorde bij het menu)En gewoon drie keer.  Hahaha
Maar nu komt het, hij gaf aan dat de manager nog langs zou komen. Deze hebben wij dan wel niet meer gezien, maar tien min later wel de rekening. Alex gaf aan dat " zij"  er een mash van gemaakt hadden. Het geheel lag aan hun zijde. Dus het eten was van de rekening gehaald. Enkel de drankjes hoefden wij te betalen. Alledrie wisten wij niet waar wij moesten kijken. Het komt erop neer dat wij voor 14 dollar twee dagen zalig eten hebben
Dus de rekening betaald, buiten gekomen, u raadt het al " blauw van het lachen"  gelegen. Wat een story dit!

1. Merel:
    25 maart 2015
    Zo wil ik ook wel eten :) mooi dat jullie zo genieten. Nog paar dagen en dan zien we jullie weer. Hoe erg we ook stonden te jeugen dat jullie weg gingen stiekum missen we jullie wel nu
  2. Ronald:
    25 maart 2015
    Voor het eerst dat ik een poolgirl met een lange broek zie.
    Olive Gardens onwaardig, maar weer super dat het eten van de rekening is gehaald, en zo hoort het.

De thuisblijvers
  3. An:
    25 maart 2015
    Volgens mij kopen jullie te veel en moet er op het eten bezuinigd worden, dus maar klagen en het is gelukt. Gratis eten dus vandaag weer winkelen. Grapje hoor. Nog veel plezier!!!
  4. Ma Kersbergen:
    25 maart 2015
    denk er om de koffers te wegen wand ik ben bang dat het shoppen uit de hand gaat lopen
    zo wil ik ook wel bij v d valk eten, lachen hoor
  5. Marion:
    25 maart 2015
    Nou gratis of niet jullie genieten en dat is het belangrijkste ....
    Have fun and hop hop in de benen naar de volgende vakantiedag !