A wonderfull day

25 maart 2015

A foggy day
Vanmorgen konden wij uitslapen, nou dat hebben wij gedaan hoor. Wij zaten rond een uurtje of negen lekker buiten met een bakkie thee. Helaas nog geen zon, want net als gister was het Foggy weather.
Met dat verschil dat vandaag de zon eerder te zien zou zijn. Dus na het ontbijtje werd het plan gevat om nog wat te gaan ruilen bij de Gap.
Uiteraard eerst nog wat het thuisfront gefacetimed
En wist u dat wij hier een leuke grasmaaierboy hebben. Hij zwaait zelfs vriendelijk

Alleen voordat wij weg wilden gaan, lag er nog een kleine verrassing in granny Kers haar bed. Een Schorpioen in bed! Gatver.....
Nadat de spuitbus erop was leeggespoten, bewoog hij niet meer.

Tja en net zoals wij, had de auto ook behoefte aan een bepaalde energiebron. Dat werd weer tanken. Super schoon tankstation, welke wij in de zomer nog gebouwd hebben zien worden.

Auto gevuld en op naar de Gap. Ach het blijft een heerlijk winkel. Steeds weer aangevuld met mooie kleding.
Spul geruild en op naar de Joann voor nog wat stofjes. Onderweg kwam wij een Wallmart tegen, "even" gestopt voor nog wat noodzakelijk huishoudelijk spul. Daar kan je in blijven verdwalen als je niet uitkijkt.

Op een gegeven moment werd het tijd om een caissière te verblijden met onze boodschappen.
Op het moment van het bedrag, scherp momentje! Dit kon absoluut niet kloppen. Direct de bon gecheckt. Wat bleek, een lapje stof had vier verschillende prijzen! Het verschil $ 33,22. Na veel gepuzzel door de manager konden zij het terug betalen. Buiten gekomen scheen de zon al aardig. ☀️☀️☀️
Gezamenlijk besloten dat wij er klaar mee waren☕️☕️☕️
Granny Nol ging eerst even kijken welke stofjes zij nu had, en granny Kers en de reisleidster de zon in.
Dus een kwikkie langs onze stamkroeg en hop ri huis.

Thuis zalig genoten van onze traktatie en de zon in, danwel de stofjes bekijken....

Rond een uurtje of vijf onze zalige gratis maaltijd de magnetron ingeschoven, eerlijk is eerlijk smaakte perfect. Alleen pech voor onze omgeving straks, beetje veel knoflook.

Kwart voor zes werd het tijd om de auto op te zoeken, tenslotte wilden wij de Shamu show om zeven uur in Seaworld zien. En wederom parkeergeld bespaart. Blijft een belachelijk hoog bedrag. Binnen in Seaworld via de brug, mooi aangelegde tuinen richting Shamu gelopen. Dit keer zaten wij vooraan, in het droge gedeelte
Na wat entertaining begon de show. Blijven waanzinnige beesten! En de splash confrontatie, die zijn echt kletsnat!!!!!
Aan einde van de show zijn wij op het gemak door de tuinen gelopen. Om uiteindelijk bij Antarctica en de pinguïns uit te komen. Tja dan ook maar even naar binnen. En laat je dan wat misselijk kunnen worden van een WILD ritje
Gelukkig maakte de aanblik van de pinguïns het helemaal goed.

Daarna in een zeer rustig Seaworld naar de uitgang gelopen. Nog vol van de indrukken zaten de grannies in de auto. Wist u dat de grannies zelfs niet in de gaten hadden dat wij onze afslag op de snelweg voorbij reden?
Op het moment dat het bord Celebration duidelijk werd, ging er een lichtje branden. Kilwins

Oftewel de beste afsluiter van de dag!
Thuis aangekomen werd alles goed gecheckt op ongedierte. Voordat je het weet, ligt er weer iets naast je

1. Ineke:
    26 maart 2015
    Wat een beleving zeg, dat wordt straks afkicken thuis!!!!!
    Nog maar niet aan denken, voorlopig nog maar genieten. Xxxxx
  2. Ronald:
    26 maart 2015
    En dan hebben jullie de lancering van een raket dus niet gezien. Gemiste kans zullen we maar zeggen.

Lekker dagje weer met Seaworld, shoppen, magnetron Olive en een ijsje.

Wanneer gaan we weer ?

De thuisblijvers
  3. Ma Kersbergen:
    26 maart 2015
    dit was voor jullie zeker een rustig dagje.
  4. Marion:
    26 maart 2015
    Heerlijk dagje weer , wanneer begint het afkick programma ?