Vreetschuur dagje

26 maart 2015

Na een heerlijk nachtje slapen, (helaas niet voor iedereen) op het gemak een bakkie gedaan. Wist u dat er de grappigste dromen ontstaan.... De Schorpioen maakt een hoop los in ieder geval weten wij nu dat het een solitair leven lijdt. Dus geen angst dat er hier straks tientallen voorbij komen lopen. Nu wil het wel het geval dat zij kakkerlakken eten, tja die hebben wij hier ook gehad

De temperatuur is heerlijk buiten alleen de zon laat zich niet zien. Wel is het klam en en felle lucht. ⛅️

Koffie op dus de auto in op weg naar Golden Coral, dit moet je mee gemaakt hebben als je hier zit.

Onderweg nog wat stopjes gemaakt, van Teilingen was er ook . Bomen, beesten ( even zoeken welke.... Bleek jawel een gordeldier te zijn)

Golden Coral was aardig gevuld qua mensen.  Grote borden vol zien wij daar voorbij komen op de diverse borden, dat laten de mensen zich goed smaken.
Zelf ontbijten wij goed, wij worden bediend door Gamal. Deze hebben wij vaker gezien. Ontzettend vriendelijke man. Hij liet ons de koffie goed smaken.

Na enigs tijd waren wij er wel klaar mee, nee nee dit keer geen Starbucks. Hadden genoeg koffie op
Je kan het restaurant verlaten via een gift shop. Ik zeg slim! Lekker rondgekeken. Aangezien wij voor deze dag niet echt plannen hadden, zijn wij eerst even richting huis gegaan.
Thuis lekker op een zonnenbedje gezeten en wat gehangen en gelezen.

Om een uurtje of drie werd het tijd dat wij er klaar mee waren☕️☕️
Na onze stamkroeg gedag gezegd te hebben werd het tijd om een afspraak te maken bij de schoonheidssalon. De bedoeling was om morgen even the eyebrow te laten waxen. Echter men had nu ook plek. Dat is ons geluk geweest. Want vijf minuten later, werd er een putje leeg getrokken boven in de lucht. Wat een plensbui, op het moment dat wij weer met strakke wenkbrauwtjes naar buiten liepen, scheen de zon weer. En even voor Carlijn; de grannies hebben een nieuwe job..... Zij gaan met ducktape aan de gang wat betreft de wenkbrauwen

Vervolgens even ri Walmart voor wat ruilingen, wat gebeurt er. Wij hebben een heel gesprek met een Nederlandse vrouw, welke al zeer lang in Amerika woont.
Na de Wallmart stond Joann op het programma. Nou granny Nol is geslaagd en even voor Merel; wij hadden een eend onder de auto...... Hij werd door twee auto's voor ons aangereden, enne automatisch trap je toch op je rem als hij er zo onder rolt
Maar wist u dat van Teilingen even opstond en graag een foto had gemaakt hahaha

Joann kan ook van het lijstje, eerlijk gezegd hadden wij wel trek gekregen. Dus wat gingen wij eten vanavond? Dit keer werd het Texas Road. Daar aangekomen een wachtrij van jewelste. Ongelovelijk.
Na wijs overleg gekozen voor Sweet tomatoes! Zalig gegeten, maar wederom een soort vreetschuur Alleen deze had biologisch eten, allerlei soorten salades, soepen, pasta, etc Ennnn lekkere toetjes
Daar wordt een mens vrolijk van.

Thuis erg prettig nog buiten gezeten, wijntje en thee erbij. Top!!! Af en tie een duidelijke windverplaatsing, mooi gehoor en gezicht.
Op naar morgen ......

1. Marion:
    27 maart 2015
    Heerlijk relaxed dagje , en gelukkig nog steeds mooi weer , lekker hoor .starbucks gaat jullie missen straks .....
  2. Merel:
    27 maart 2015
    Jaa je remt automatisch als je een eend ziet. Gelukkig was mijn eend nog levend
  3. Monique:
    27 maart 2015
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen! Ik
    Kan nu helemaal niet wachten om zelf te gaan:-) Geniet ervan daar!!
  4. An:
    27 maart 2015
    Klinkt allemaal weer erg leuk. Heerlijk zo'n rustig dagje.
  5. Ma Kersbergen:
    27 maart 2015
    jullie zullen volgende week wel moeten afkicken van alle winkels en Starbucks.
    wat een geluk dat er geen olifanten de weg kunnen oversteken.