Regenachtig dagje

27 maart 2015

Onstuimig dagje
Na een onrustig nachtje met veel regen wederom op het gemak opgestaan. Vandaag zou het een onstuimig dagje qua weer worden, maar het geluk is in de ochtend aan onze zijde. De zon laat zich zien, soms een beetje waterig, maar af en toe ook krachtig. Gezien de weervoorspelling hadden wij wat plannen geskipt, nl vandaag hadden wij richting Petersburg gegaan.

Heerlijk nog even buiten ontbeten, laatste wasjes gedaan.
Daarna even nog wat gelezen en in de zon gezeten. Rond het middaguur werd het tijd voor wat actie. Dus hop de auto in. Hop hop wordt er hier al gezegd.

Dit keer ging de reis naar de Cheesefactory. Ook deze cheesecake moest gegeten worden. Na goed zoeken en even vragen uiteraard het restaurant gevonden. Mega druk en wat een keuze. Uiteindelijk alledrie een andere uitgezocht. Verpakt meegenomen en onder het genot van een koffie deze rollercoaster door onze mond het werk laten doen.

Met een goed vol gevoel hadden wij nog een missie nl schoenen. Laat het nou net beginnen de miezeren op het moment dat wij de auto uitstappen, en nee zeg een minuut later gaan echt alle sluizen open ☔️

Fantastisch om te zien. Dit ging nog wel even duren.... Via via naar de schoenenwinkel gelopen. En geslaagd ook!  Tja nu op naar huis. Vanwege het slechte weer er vijf keer zo lang over gedaan. File file file Daarnaast begon het weekend ook, dus extra drukte hier.

Thuisgekomen was het dan zover, de koffers inpakken. Ik zeg maar zo alles zit erin Helaas in ieder geval een fijne heerlijke lachwekkende vakantie gehad.
Wist u dat wij het bestaan van biologische make up remover ontdekt hebben, nl lachen lachen lachen tot de tranen over je wangen rollen

Omdat wij nog vol zaten van de Cheesefactory besloten wat kleins hartig te eten ( voor het evenwicht )
Het werd Panera voor de soep in brood. Soep bestelt, laten nou de bollen brood op zijn .... Dus de soep in een cup. Ondanks dat smaakte het perfect.

Na een klein uurtje waren wij weer thuis. Laatste dingetjes geregeld en voor het eerst niet buiten zitten ivm de wat lagere temperatuur, nl 19 graden. Bijkomend voordeel wij weten nu ook hoe de tv werkt in het huis.

Al met al hebben wij de beste keuze gemaakt qua niet ri Petersburg te rijden. Het weer was echt onstuimig, files nu al hier. Heeft ons een hoop stilstaan in de auto bespaard. En wat in het vat zit .....

1. Ronald:
    28 maart 2015
    Ook de regen hoort erbij. Alles in de koffer en op naar het Omni.
    Veel plezier de laatste dagen.

De thuisblijvers.
  2. Marion:
    28 maart 2015
    Volgens mij is een regenachtige dag helemaal geen straf zoals ik het lees .... Shoppen , gebak eten , klinkt mij niet verkeerd in de oren hoor .
  3. An:
    28 maart 2015
    Jullie hebben een fantastische vakantie gehad. Hoop ook nog een paar leuke dagen in Miami, nog veel plezier.
  4. Ma Kersbergen:
    28 maart 2015
    wat een plezier allemaal, hier krijgen wij ook een stormachtig weekeind
    sterkte met koffers pakken en maak het omni maar onveilig met al dat lachen.