Geshopt en oude voertuigen

10 september 2016

Na een onrustige nachtje voor de meeste onder ons, redelijk op tijd op gestaan. Ronald had al wat lekkers gescoord bij Dunkin Donuts. Dus ja ja voor het eerst aan de bavarian crème deze vakantie!
Deze dag wilden wij de mall aan de I drive eens bekijken. Tenslotte hadden onze neefjes nog wat nieuws nodig en tja laat dat nu toch een grote hobby van ons zijn
Zo gezegd zo gedaan, nadat wij onze koffie op hadden hop hop hop de auto in. In één woord lekker geshopt ! Oke dat waren twee woorden
Ronald had ons afgegooid en ergens in de middag weer opgepikt. De shopdag werd afgesloten met een DQtje! Om vervolgens met koude wangen richting de supermarkt te rijden voor het avondeten.
Thuis aangekomen nog zalig in de zon gezeten!
Echter om vanavond nog even in de beentjes te komen, zijn wij richting Old Toen gereden. Als het goed was, zou er een " cruise" van echte oude auto's voor bijkomen. Hetgeen ook gebeurde. Grappig om te zien al deze voertuigen. Zelfs Herbie kwam voorbij. Er waren genoeg locals op de been, zodat het goed druk was. En niet alleen bij de bars en voertuigen. Ook het gedeelte met de attracties was goed druk en er werd driftig gebruik gemaakt van alle kermis activiteiten.
Op een gegeven moment hadden wij het gezien en zijn in ons vertrouwde Tahoetje naar huis gereden
Voor een kleine impressie zie de foto's en filmpje

1. Marion:
    11 september 2016
    Gaaf zeg die auto's en Ethel toch even een pluimpje voor het schrijven van het blog , het is zo leuk mee te lezen van wat jullie daar doen ! Xx
  2. Ma Kersbergen:
    11 september 2016
    Erg leuk om te zien maar ik denk dat jullie Tahoetje wat comfortabeler rijdt. Enne, ik zou maar lekker van de donuts genieten want voor je het weet is het weer een gewone bruine boterham.....