Zonnig warm dagje met sportief eind

11 september 2016

Zoals ieder ochtend lekker rustig aan gedaan. Vandaag was het een ontbijtje met scrambled eggs met toasted bread. Zalig
Daarna even wasje aangezet en een bakkie gedronken. Hierna was het tijd om nog even langs de Jo ann te gaan voor wat garen. En wij moesten nog even langs het huis van afgelopen zomer omdat wij een klein koffertje geleend hadden voor Ronald zijn Starbucks kopjes.
Zo gezegd, zo gedaan. Tja en daarna werd het heerlijk liggen in de zon en lezen ☀️☀️☀️En even met het thuisfront ft. Carlijn had een leuk maar vermoeiend squashweekend gehad en was goed verkouden eerder naar huis gegaan. Maar even ft doet een mens weer goed ( aan allebei de kanten )
Voordat wij het wisten, tikte de klok al zeven uur. En gewoon nog 33 gr buiten! Qua eten werd het wat liflafjes, van alles wat. Om vervolgens een mooie tenniswedstrijd te kijken van de US open.
Als toetje werd het dit keer Twistee Treat. Wij werden niet alleen getrakteerd op een ijsje maar ook op de achtergrond fantastisch vuurwerk van Hollywood Studio's. Dus dubbel genieten!
De avond werd afgesloten met wat baseball ⚾️⚾️en rolstoel basketbal tussen Nederland en Amerika!

1. Marion:
    12 september 2016
    Wat een temperatuur zeg , maar altijd nog beter dan regen , en jullie hebben ook wel genoeg om af te koelen toch .... " kleine " ijsjes , airco en het zwembad .
  2. Ma Kersbergen:
    12 september 2016
    Heerlijke vakantiedag, zonnen luieren en eten en niet te vergeten de heerlijke ijsjes... Geniet er van.