Gezellig dagje

9 september 2016

Wederom een vroegertje, in ieder geval lekker rustig aan gedaan. Aangezien er niets lekkerder als een warm vers broodje is, zijn Ronald en Merel naar de Publix gereden. Daar is het niet alleen bij een broodje gebleven, zij kwamen ook thuis met een Dutch Applepie gewoon lekker voor bij de koffie
Zo gezegd zo gedaan ! Bij de koffie de sociale netwerken even bijgewerkt en het plan gevat om te gaan winkelen. Op zoek naar sokken voor Ronald, helaas lagen die nog thuis
Dus op het gemakkie richting Vineland gereden, lekker rond dwalen thuis de winkels. Veel gezien, maar tja de koffers kunnen niet alles meenemen
Op een gegeven moment werd het tijd voor het momentje ☕️. Hier besloten wij lekker naar huis te gaan om een broodje te eten en nog wat zonnestralen hun best laten doen.
Nou dat is gelukt hoor, onze kleur komt aardig doorzetten. Na een paar uurtjes werd het tijd om ons op te frissen. Vandaag was er een Food truck festival in Celebration.
Super gezellig en lekker druk daar. Verder werd het een moeilijke keuze wat wij zouden gaan eten. Er stonden zoveel mogelijkheden. Één van de trucks had een heuse pizzaoven er in staan. Kennelijk waren de pizza's populair want de rij bleef lang uiteindelijk is het de " Griek " voor Ronald geworden en wij hadden Mexicaans. Na een plekje gevonden te hebben om lekker te eten,  zaten wij goed om ons heen te kijken. Het is een sociale avond met heel veel " locals". Een aantal neemt lekker een stoeltje mee( geheel niet onverstandig ) anders wordt het toch snel op de grond zitten.
Een uurtje later hielden wij het voor gezien en besloten nog voor een over heerlijk toetje bij Kilwin's te gaan. En neem van mij aan dit is echt één van de lekkerste ijszaken!
Tenslotte waren er genoeg calorieën naar binnen gewerkt, deze hebben wij getracht eraf te lopen rond het meertje
Rond een uurtje of half negen waren wij weer thuis en de avond werd afgesloten met een baseball game van de Tampabay Rays!! ⚾️⚾️⚾️

1. Marion:
    10 september 2016
    uitendelijk nog geslaagd voor sokken ? Jullie hebben er weer een heerlijke vakantiedag van gemaakt waarbij ook de inwendige mens weer goed verzorgd is
  2. Ma Kersbergen:
    10 september 2016
    Weer een dag zoals een vakantiedag hoort te zijn, heerlijk relaxed. En snap dat jullie weer voor een toetje bij Kilwin's hebben gekozen, heerlijk....