Universaldagje /zon ☀️☀️☀️

8 september 2016

Vanmorgen waren er weer lekker bij tijds uit. Rond half acht even gezellig ontbijten en daarna hadden wij het plan gemaakt richting Universal te gaan. Ronald heeft geen kaartje maar vond het geen probleem ons af te gooien en op te halen. Zo gezegd zo gedaan. Rond kwart over negen stapten wij het terrein van de films op. En ja wel hoor een kleine 20 minuten laten werden wij getransformeerd tot een minion. waanzinnige leuke attractie! 4D met de nodige bewegingen, niet voor niets goed in de beveiligingEnne je moet absoluut geen last hebben van duizeligheid ....
Hierna wilden wij wel eens ruimtewezens vangen. Dus op naar man in black!  Nou genoeg aliens gezien ( en niet alleen in de attractie )
Nu werd het weer tijd voor Harry Potter, dus trein genomen richting Island of Adventures. Briljant hoe alles gebouwd is! En nog grappiger om te zien dat er volwassenen met toverstokken staan te zwaaien! Op naar het kasteel, alwaar geen rollercoaster was maar ik moet eerlijk zeggen het leek er nagenoeg op! Waanzinnig hoe alles in elkaar past met deze rit! Één ding je moet niet bang uitgevallen zijn
Vervolgens nog een klein achtbaantje gepakt en op naar de volgende gedeelte! Het werd een effectenshow in het midden oosten. Gewoon door een soort wasmachine met water gelopen, heel apart!
Verder nog wat " kleinere " attracties gepakt en voordat wij het wisten was het half één. Dit betekende op naar de uitgang, want onze reisleider stond daar klaar
Al deze inspanning leverde wat knorrig magen op, u begrijpt wij zijn lekker gaan lunchen .
Om hierna te gaan liggen dobberen en zonnen bij het zwembad. Vanavond werd het voor de eerste avond lekker eten bij Chilis. Al weet ik dat niet iedereen zo denkt . Serieus weer top gegeten en met een zalige rum cocktail in mijn beker nog wat boodschapjes gedaan. Tja en waar maak je dan de reisleider blij mee, een tv die werkt met COPS!  En een grote bak koffie ☕️☕️☕️

1. Marion:
    9 september 2016
    Wat een leuke dag weer met opnieuw prachtig weer . En wat een leuke foto's.
  2. Ma Kersbergen:
    9 september 2016
    Wat een leuke dag weer, met een lekkere.......afsluiting bij Chillis. Heel veel plezier vandaag.