een luierdagje met een verrassend einde

7 september 2016

Luierdagje met een verrassing
Vanmorgen een aparte wekker, namelijk de poolboy was al lekker aan het soppen.
Niet geheel verkeerd maar toch wat vroeg. Vandaag stond in het teken van niets doen, oftewel niet al teveel doen.
Dus na het ontbijt maar eens wat boodschappen doen. Het werd een rondje Walmart, Dollartree en Supertarget uiteraard afgesloten met een momentje . Onderweg nog wat wildlife tegen gekomen. Blijft fascinerend om te zien. Nl een schildpad!
Thuis aangekomen heerlijk gedobberd, gezond en ons sociale netwerk onderhouden
Vandaag stonden wij toch in de relaxstand dus dat betekende uiteten. Merel had haar keus laten vallen op Olive Garden. Na een opfrissertje onze jurkjes aangetrokken en op naar de 192. Alwaar onze wel bekende Olive gevestigd is.
Na even de kaart bekeken te hebben werd het zalige pasta en lasagne, geheel vooraf gegaan met de salade en broodjes. Het leuke is dat er weer een menu is, waar je voor thuis dezelfde pasta mee naar huis krijgt. Lekker Nederlands !!!!
Helaas waren wij snel klaar en werden wij verzocht te betalen met de computer aan tafel. Op het moment dat wij betaald hadden, stond er een verrassing voor onze neus. Ronald had nl een paar dgn zijn vakantie vervroegd Super lief dat hij gehaald was door Lydie en Ton. Die vonden dat dit tot op het laatste moment een verrassing moest blijven, en hadden aangeboden om hem van het vliegveld te halen! Zo gezegd zo gedaan
Helemaal gezellig zijn zij mee gereden naar ons huis, waar wij even heerlijk een bakkie gedaan hebben en alvast wat nieuwtjes uitgewisseld hebben. Van de week spreken wij nog een keertje met hen af. Nog genoeg om over te praten zelf hadden zij vanmorgen de schrik van de dag. Er lag een krokodil in hun zwembad en niet zo'n kleintje ook. Dit lieve beest was 1.60 m. Hij was gewoon door het net naar binnen gekomen.....
Na een uurtje stapten Ton en Lydie op. Ronald nog even geacclimatiseerd en heerlijk naar bed gegaan. Eerlijk gezegd Merel en ik ook

1. Marion:
    8 september 2016
    Had zo graag jullie gezichten gezien toen Ronald binnen stapte ... Ennuh je moet geen oud nieuws plaatsen he want van die krokodil wisten we natuurlijk al met de bijbehorende foto's hi hi hi gekkigheid natuurlijk hartstikke gaaf zo'n groot beest aan je pool en nog leuker dat niemand per ongeluk zijn mond voorbij gepraat heeft . Veel plezier met zijn 3en
  2. An:
    8 september 2016
    Wat zullen jullie raar opgekeken hebben, wel een hele leuke verrassing. Begrijp nu dat Ronald geen "bakkie" komt doen in Nunspeet. Nog fijne vakantie!
  3. Ma Kersbergen:
    8 september 2016
    Wat een super reisleider die zelf komt kijken of alles goed gaat!!!! Was moeilijk om het geheim te houden maar het is gelukt. Geniet er van met elkaar.
  4. Brigitte Orth:
    8 september 2016
    Haha, knap dat het een verrassing is gebleven! Heel veel plezier daar!