Hellooooo people

16 maart 2015 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Daar zijn wij weer! Heerlijk geslapen alleen die jetlag hè. Was 04:45 uur wakker, dus eerst even het blog geschreven van gister. Wat gelezen en zalig gedoucht. Gevolg 06:30 kant en klaar bij het zwembad.
Wat een rust, heerlijk met een bakkie erbij. De grannies liggen nog gestrekt....
De ene grannie om 8 uur eruit de andere om half negen. De grannies hebben gedroomd over krentenbrood wel vijf stuks, Cream kannetjes, bankpassen en betalen in de winkels. Hahaha alles is even verwerkt van gister. Maar zij kunnen trots op zichzelf zijn want zij doen het toch maar even!
Na een lekker ontbijtje met bagels, toast, scrumbled eggs etc aangekleed en hop hop op naar Seaworld.
Onderweg megadruk op de snelweg dus hop hop even een andere weg. Zien wij meteen een ander gedeelte van Orlando. Bij Seaworld aangekomen even de kaarten geactiveerd, tassencontrole, vingerafdruk en binnen
Eerst even wat fotootjes gemaakt daarna via de pelikanen naar de dolfijnenshow gelopen.
Op zich niet druk in het park, echter bij de show zit het vol. Nadat wij een goed plekje hadden, begint de show.
De grannies genieten met volle teugen. Wat een show, met wat nieuwe elementen erin. Men heeft weeswalvissen opgevangen. De regering heeft bepaald dat deze niet zelfstandig kunnen leven in het wild. Dus zijn zij bij Seaworld geplaatst. De dolfijnen zijn in training, leuk om te zien. O ja, wist u dat wij leuk in beautyfull veranderd hebben. Blijft trouwens wel honderd keer hahaha ik zeg niets .....
Na deze show een bakkie koffie gedaan. En wat rond geneuzeld totdat het tijd was voor de Pets Ahoy show. Is een show met geadopteerde huisdieren. De grannies hadden de grootste lol om de honden, katten en ganzen.
Na de show werd het tijd om weer te vertrekken, tenslotte kunnen wij er zo weer in. Heerlijk zo'n jaarkaart!
Op naar de lunch. Dit keer werd het Panera. Ik zeg maar één ding, de grannies hebben zalig gegeten inclusief het zakje chips Direct besloten dat wij vanavond pasta carbonara gingen eten. Dus snel de supertarget in want tenslotte wilden wij ook nog even de zon in.☀️☀️En nu keren en smeren
Thuis aangekomen sprongen direct de whatsapp berichtjes aan. Dus eerst even lekker gekletst en daarna heerlijk in de zon. Boekje lezen, kletsen, wijntje erbij en vooral nog even ons gebakje van de Panera zie foto
Zelfs nog even gezwommen oftewel gedobberd op de band Het water is heerlijk.
Verder zitten er een hoop vogels rond de tuin, dus genoeg te horen en te zien. En wist u dat je witte was echt wit werd met een steradent tabletje hahahaha trouwens leuk om te lezen alle reacties.
Straks maar eens in de benen want er moet nog even gekookt worden. Ik zeg: " ach onder het genot van een wijntje gaat het het koken heel snel " lekker op zijn Italiaans. Tenslotte de beste pasta en het recept van de Finelli's.
De grannies hoeven vanavond niet echt weg dus wij gaan lekker Hollands Boer zoekt vrouw terugkijken want tja Geert hè wat zou hij nu weer uitgespookt hebben....
Inmiddels prima gegeten en uiteindelijk Geert en de boeren even weer bekeken. Wat een typetjes zitten erbij. Vooral Jan in Oslo ja heb ja eh ik dacht het wel ..... Vreselijk gelachen kan ik wel zeggen
Nou wij gaan nu een powernap houden dus ik zeg tot morgen weer.
Redelijk rustig programmaatje. De grannies wilden wel naar Joann en een Starbucks ☕️☕️☕️Dus komt goed! De zon schijnt morgen ook weer een put in de grond, gaat een topdag worden zeg ik vast.

1. Marion:
    17 maart 2015
    Jeetje het klinkt wel heel gezellig hoor , en wat een heerlijke weer zeg . Maar helaas moet ik nu hop hop hop douchen en naar het werk .... have fun en tot de volgende blog .
  2. An:
    17 maart 2015
    Het is wel genieten. Nog veel plezier en we blijven jullie verhalen lezen. Gezellig.
  3. An:
    17 maart 2015
    Geniet er nog lekker van, gezellig om jullie te volgen.
  4. Ronald:
    17 maart 2015
    Het bloggen gaat je goed, zomervakantie weer ?

Lekker bezig, morgen naar Jo-Ann en de Starbucks. Veel plezier.

De thuisblijvers.
  5. Ma Kersbergen:
    17 maart 2015
    leuk dat jullie het naar de zin hebben, en lekker genieten van alles.