De rustdag ......

16 maart 2015 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Zo laat deze dag maar beginnen na een kort nachtje (lag er pas 01:15 in) was ik klaar wakker, dus hop hop eruit, even douchen en lekker buiten zitten. Het gevolg was dus dat ik 07:15 kant en klaar zat. ( dit was toch vakantie ...) nu eens kijken hoe laat de grannies wakker worden.
Na een uurtje wat gelezen en geblogd te hebben, knorde mijn maag behoorlijk. Alleen klein dilemmaatje. Er was nog niets in huis, geen sleutel alleen een code die nog veranderd moest worden, grannies nog in alle rust dus wat zal ik doen?
Uiteindelijk via het zwembadhek naar buiten gegaan, briefje achter gelaten dat ik even boodschappen aan het doen was.
Heerlijk op weg naar mijn favoriete winkel de Supertarget! Wat een keuze weer, welk brood zullen de grannies lekker vinden? Uiteindelijk werd het toastbrood en bagels. Dan het beleg tienduizend soorten jam, pindakaas. Gelukkig zag ik iets wat de dames dacht ik wel lusten. Dus op naar de koeling voor de jus d'orange. Koud zeg daar, want ik liep al lekker in mijn korte broek en shirtje ☀️☀️Buiten was het al 23 graden pffff.
Na uiteindeljk de verkeerde kassa genomen te hebben ( mevrouw voor mij haar pas en cheques werkte niet) spullen op een andere kassaband gegooid en klaar.
Om de grannies eens te verwennen even langs de Starbucks gegaan voor vers bakkie Caramel Machiato met plakje cake
Thuis via de achterkant weer naar binnen en ja hoor de grannies waren net wakker. Dus meteen lekker buiten gaan zitten met de koffie( werd wel tijd want het was inmiddels al 09:20 hahahaha nee hoor grapje dit is vakantie )
Nadat bij iedereen het gekke hoofdpijntje wegtrok( jetlag) wat gefacetimed met thuis en aangekleed.
Lekker ontbeten met een Hello Kitty toast en daarna wat gerommeld en zo zalig in de zon gezeten. God wat knapt een mens daarvan op!
En wist u dat je de zon toch al feller is dan je verwacht ? De grannies goed smeren maar ja de reisleidster was eigenwijs, nee hoor dat is nog niet nodig ..... Tja dan ben je wat aangefikt s'avonds
Om een uurtje of drie hop hop in de benen want tenslotte moesten wij nog boodschappen doen. Tja en dan beland je zomaar in allerlei winkels na lekker even geneusd te hebben hebben de grannies een broek en bokkepruik gescoord. Zelf kon ik een jurkje niet laten hangen.... Blijft een heerlijk winkel Ross' Dress for less, 12 eurootjes een super zakelijke jurk ! Daar wordt een mens vrolijk van.  Daarna neuzen in de Dolkar tree, achhhh wat leuk ( geen tien keer maar wel honderd keer hahahaha ik zeg niets ) uiteindelijk met wat noodzakelijkheden de deur uitgelopen.
Echter wel trek gekregen dus: " IJSJE dames?" De een wel de ander iets minder maar wel dorst, dussss op naar Twistee Treat.
Eerst nog even gepind voor de pot bij Race en zo aangeschoven bij de ijskraam. Nou de foto zegt genoeg!
Hierop even wat rondgereden langs sinaasappelbomen, wat mooie vakantiewijken, ons favoriete Omni en uiteindelijk daar de Publix ingedoken. Ook heerlijk winkel. De grannies genoten van de paden en aparte spullen. Na eten en niet geheel onbelangrijk koffie en waspoeder ( tja wasje moet draaien hahaha) gehaald te hebben op naar de auto.
En dan is het zomaar even voor half acht als je weer thuiskomt.
Lekker stokbrood met salades en smeersels op tafel en prima gegeten.
Nadat het donker geworden was, maar wel gewoonweg nog 30 graden) bakkie gezet en eerlijk is eerlijk de reisleidster kakte aardig in, dus tja dat is pech om tien uur was de reisleidster zomaar weg ....
Maar wist u dat er hier krolse duif oh nee krolse kikker of een oehoe zit???
Vreselijk gelachen want wat voor beest zit zo'n geluid te maken ???
Uiteindelijk zijn wij alle drie heerlijk naar bed gegaan want de jetlag zit nog aardig in de benen
Dus op naar morgen!

1. Ma Kersbergen:
    16 maart 2015
    noem dat nou een rustdag!
  2. Ronald:
    16 maart 2015
    Jullie hebben het lekker naar de zin. Aan al die onnodige aankopen wordt een mooie smoes gehangen. Maar we gaan ze onthouden. Veel plezier morgen in Seaworld.

De thuisblijvers.
  3. Willeke:
    16 maart 2015
    Het verlangen om terug te gaan groeit en groeit
  4. Marion:
    16 maart 2015
    Als dit een rust dag is wil ik de doe dag wel eens lezen ha ha ha, heel veel plezier en ik kan niet wachten op het volgende blog .
  5. Ineke:
    17 maart 2015
    Klinkt gezellig, maar een rustdag lijkt mij een dag hangen in de zon, tukkie doen en in de hottube hangen.
    dit noem ik een actieve shopdag hihijihi