Nieuwe dag ......

17 maart 2015

Nieuwe dag nieuwe kansen....
Na al een uurtje later dan gister word ik wakker. Even de mailtjes en reacties van gister lezen. Leuk!!! En wat whatsappen. Na een uurtje even douchen en wat lezen buiten, na een tijdje kwamen de grannies.
Wist u dat wij 's morgens al even de maat van onze benen opnemen. Hahahaha
Eerst nog even een bakkie thee op het terras en tja de reisleidster had een verrassing..... Duurt even een half uurtje maar dan ben ik er weer.
Het resultaat een doos vol heerlijke donuts . Dat is smullen, volgende keer gewoon een "dozen" hahahaha die twaalf krijgen wij wel op!
Koffie en donuts achter de kiezen dus hop hop op naar Joann.
De grannies dachten aan een formaat wolwinkel, tja dit lijkt wel een formaat fabriekshal! Geheel gevuld met creatieve bezigheden. Wij kijken onze ogen uit er is zoveel dat wij door de bomen het bos niet meer zien. Dus winkel uit en hop hop zo weer een andere winkel in. Dan wordt het tijd voor een Starbucks. Moeilijk kiezen, wordt het Pumpkinbread, coffeecake of een scone???? Tja doet u alledrie maar.
Zo even kleine rustpauze. Zullen wij nog even neuzen hier in de Supertarget?
Na kleine tour worden wij wat loom, de beslissing wordt genomen. Wij gaan heerlijk zonnen ☀️☀️☀️
Thuis aangekomen is het 14:00 uur. Tijd voor een tosti! Onder het genot van FaceTime met het thuisfront wordt deze genuttigd.
Dan komt de favoriete bezigheid van de reisleidster, de was. Zo'n wasmachine moet je thuis hebben. Lekker groot!
Vervolgens even dobberen op de band in het zwembad, haken en vooral hangen in de zon. Wijntje en kleine versnapering erbij, god wat een leven
Voor vanavond worden de plannen gemaakt. Wat eten bij Chili's. U begrijpt de dag is nog niet voorbij....
Vandaag is het Sint Patricks day, een nationale feestdag van het Ierse volk. Even gegoogeld want dat zal vast wel ergens gevierd worden in Orlando. En ja hoor diverse plaatsen oa Disneydowntown.
Dus na wat opfrissertjes wij richting Chilis. Ondanks de drukte was er een tafel vrij voor ons. Maar wist u dat het daar wel erg vies rook? Wist u dat bij het bekijken van de menukaart de grannies al klaar waren met eten? Maar het toch wel wilden proberen. Uiteindelijk werden de nacho cheese met kip als starter, fajitas met kip en eggroll ons diner. Tja Peet zijn pannenkoeken waren lekkerder, tja Jeroen zijn wraps waren lekkerder hahahaha. De olijven werden eraf gegooid bij de ene granny. Maar oeps dat waren geen olijven maar stukjes jalopeno peppers. Dus de andere granny met een peper in de keel.
Eerlijk is eerlijk zelf heb ik prima gegeten op de eggroll na, daar zat iets qua groente in wat wij alledrie echt smerig vonden.
Na ons gigantische bezoek waren wij wel aan een verschoninkje van een tenalady toe. De tranen van het lachen liepen zo de zakdoeken in. Wist u dat de reisleidster een vergissinkje begaan had door te denken dat de grannies dit heerlijk zouden vinden dus dat dit even recht gezet moest worden met een Starbucksje ☕️
Dit werd georganiseerd in Disney downtown. Waar de parkeerplaats een bende was nl alles opgebroken. Alleen was daar het ene plekje waar iedereen langsreed maar deze reisleidster niet
Mooie plaats bijna vooraan. Downtown zelf was het beregezellig! Gezellige muziek oa YMCA en niet te vergeten de vogeltjesdans. Na lekker wat winkeltjes bekeken te hebben( en Chocola gescoord) en wat danspasjes werd het wel weer tijd om af te zakken richting huis.
Nog even een afzakkertje genomen en hop hop naar bed Nu maar hopen dat de grannies niet teveel dromen van pannenkoekjes, insecten en Starbucks
Tot morgen dikke kus van ons.

1. Marion:
    18 maart 2015
    vliegen de kilootjes er niet aan aan bij de grannnies , die eten volgens mij nu meer dan thuis in een heel jaar .....klinkt allemaal nog steeds erg gezellig .
    Groetjes maar weer he
  2. Ronald:
    18 maart 2015
    Na die 2 weken zijn de appeltjes weer aan vakantie toe. Leuk dat ze ook Disney Downtown hebben gezien. Ik had je gewaarschuwd voor Chilly's, maar je moet alles een keer gedaan hebben zeggen ze

De thuisblijvers
  3. Willeke:
    18 maart 2015
    Goed bezig zeg ik maar zo, vooral doorgaan. Leuke verhalen om te lezen en die reisleidster dat is me er een, zie nieuwe mogelijkheden voor haar
  4. An:
    18 maart 2015
    Weer een gezellig verhaal met een zeer actieve reisleidster.
  5. Ches:
    18 maart 2015
    Zo te zien weer een leuk en geslachte dag mee gemaakt
    En mam we hadden er voor gewaarschuwd dat ze Chili's niet lekker vonden
    Maar maak een een leuke vakantie nog van
  6. Ches:
    18 maart 2015
    Blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf blaf
    Vertaald
    Leuk om te horen dat mijn baasjes het gezellig heeft met de andere oma en reisleider
  7. Ches:
    Veel plezier nog
  8. Ma Kersbergen:
    18 maart 2015
    tjonge jonge wat een verhalen,ik vind het leuk dat mijn pannenkoeken in Amerika gewaardeerd worden, misschien tijd voor een handeltje.