Shop till you drop ....

18 maart 2015

Een vroegertje
Vandaag staat een shoppingmall op het programma, want daar hadden de grannies wel zin in. Eerst even afgesproken dat wij net zoals de andere dagen mak aan doen in de ochtend
Geloof dat ikzelf daar een andere invulling voor gekregen heb, want ik was weer 05:25 uur wakker. Krijg gewoon megaveel energie van de grannies. Heb niet eens zoveel slaap meer nodig hahaha
Of was het de spanning dat wij ons heerlijk gaan vermaken in de mall....

Na eerst even ft met het thuisfront gedaan te hebben, in het donker en zachtjes pratend want de grannies hadden de rust wel nodig na alle rumoer gisteravond bij Chillis en downtown vervolgens de reacties gelezen, fantastisch hahahaha ik heb nu al gelachen
Ik zeg maar zo een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!

Vervolgens op het gemak maar eens het ochtenritueel opstarten en dan buiten een bakkie doen.
Nadat wij allemaal fris en fruitig aan de ontbijttafel zaten wederom heerlijk ontbeten met bagels, wafels, toast en vooral koffie.
Een uurtje of elf hop hop in de benen met de kortingsbonnen richting de mall. Onderweg druk op de weg dus rond half twaalf bij de mall. Met uiteraard twee missies slippers voor de ene granny en een tasje voor de andere. Want tja wist u dat de tas van de reisleidster gelukkig lekker groot is. Hahahaha
Nadat wij bij de winkels waren mochten de grannies even bij Bass naar binnen hahahaha daarna kwam er een moment dat de reisleidster wat dingen van de grannies aan het overnemen was..... Want wist u dat een telefoon handig is en deze vervolgens gewoon thuis op tafel laat liggen....  En dat één van de grannies dat ook dacht hahahaha
Dus gelukkig had de andere granny hem mee, maar deze stond lekker op stil ......
Oftewel u begrijpt weer ontzettend gelachen. Na heeeeel veel winkels gezien te hebben, schoenen/ kleding gepast en nog meer indrukken op gedaan te hebben aan de diversiteit van mensen werd het tijd voor jawel een Starbucksje☕️☕️. En dit keer werd het ..... Caramel Machiato en Café Mocha met Bananabread en cake pops. Niet te versmaden, zo lekker is dit!
Na een kwartiertje waren wij wel weer in staat om verder te gaan uiteindelijk prima geslaagd! Nog even met de auto naar het vernieuwde gedeelte gereden. Daar nog de Gap, Uggs etc bekeken. Al met al een geslaagde dag.
Ik geloof dat wij wel even klaar waren. Nog even wat boodschappen voor het avondeten gedaan. Dit keer werd het echt makkelijk. Hotdogs en gebakken ei met toast. onderweg kwamen wij nog langs de Pizzahut, nog even wat breadsticks meegenomen.
Thuis zagen wij dat er genoeg berichtjes stonden. Dus even wat gelezen en daarna gegeten en vooral zitten
Op een gegeven moment moesten wij nog even wat bankzaken doen. Het leek wel monopoly, want tja de reisleidster houdt van couponnen, dus als wij slim zijn dan gaan wij voor de hoogste korting
Vreselijk gelachen weer daarna weer tijd voor ons bakkie
Om 21:00 uur dachten wij dat het al midden in de nacht was, helaas pindakaas. Maar ik kan u vertellen dat het niet echt laat is geworden vanavond.
Morgen gaan wij voor een rustdag......  Tot op heden zeggen ze

1. Marion:
    19 maart 2015
    WIe gaat het afkick programma straks voor de granny's regelen als ze thuis zijn en gewoon weer ' s morgens aan een plakje ontbijtkoek of een schaaltje pap zitten ?
  2. Ronald:
    19 maart 2015
    Het avondeten heeft de reisleider nog niet helemaal onder de knie, de ene avond Chillis en de andere avond hotdogs met toast en ei.

Maar ook in Orlando heeft dus extreme
    Couponing toegeslagen. Waar zouden we zijn zonder de bonnetjes.

Vandaag een rustdag, ben benieuwd waar die uit bestaat. In ieder geval veel plezier.

De thuisblijvers.
  3. An:
    19 maart 2015
    Wat bij jullie een rustdag is, is voor mij een topprestatie, wat een actieve mensen zijn jullie. Leuk wel hoor zo'n "damesvakantie". Lekker winkelen zonder mannen.
    Nog veel plezier.
  4. Ma Kersbergen:
    19 maart 2015
    jullie een rustdag ,daar heb geen tijd voor.
    nog even hop hop tegeltje hier en een gips plaatje daar, ook nog stripjes en smeerseltjes
    geniet er maar lekker van.
  5. Ineke:
    19 maart 2015
    Water loopt mij in de mond met al die smaken koffie en lekkere dingen erbij. Toch maar eens naar amerika denk ik hihihi
    en is oma Kers nog geslaagd voor slippertjes zonder bandjes?
  6. Brigitte Orth:
    19 maart 2015
    Dames heel veel plezier nog!