Luierdagje

19 maart 2015

Weinig tot niets doen vandaag????
Aangezien het een dagje luieren wordt, was de reisleidster pas om zeven uur eruit. Op het gemak dus(ja ja kan ik echt wel hoor ) maar eerlijk is eerlijk ik heb nog wel wat ideetjes voor vandaag......
Eerst even de mails en whatsapp berichten gelezen en beantwoord. Daarna maar eens een bakkie gaan zetten.
Na wederom een uitgebreid ontbijtje werd het tijd op de hottub eens te proberen. Dus hop hop de kap eraf. Moet eerlijk zeggen loeizwaar! dat ding. Maar uiteraard gelukt dus even klimmen en dan maar dobberen..... Granny Kers ging deze uitdaging ook aan. Na enige minuten zagen wij van allerlei zooi drijven in het water..... ranzig!!!  dus hop er weer uit en snel douchen .
Op naar ons volgend dingetje, die kap moest er weer op. Ik zeg GIRLSPOWER. Na deze arbeid werd het tijd voor de echte ontspanning. Luieren in de zon. ☀️☀️☀️☀️
Wat een top weertje, bakkie erbij helemaal klasse. Ondertussen nog even wat whatsappen en FaceTime met het thuisfront.
Op een gegeven moment moest er toch wat gegeten worden, dus de reisleidster in de benen even Tosti's maken.  Blijft toch lachen met zo'n Hello Kitty gezichtje.
Tja en ondanks dat het een luierdagje was, moesten er toch wat boodschappen gedaan worden en aangezien de grannies nog naar de Wall Mart wilden.....
Een half uurtje later stonden wij binnen. Laten wij zo zeggen; " door de bomen het bos niet meer zien." Echter wel geslaagd met spijkerbroeken voor Peet! En allerlei lapjes voor granny Nol. Geheel niet onbelangrijk het avondeten en KOEKJES. En de nieuwe verslaving van de grannies, nl een nieuwe zak Jelly Beans
Wist u dat de opmerking " ik ben er wel een beetje klaar mee" bij de grannies iets anders betekent? Hahaha dat is een versluierde opmerking voor " zo, ik heb nu wel trek in een Starbucksje" ☕️☕️☕️
Oftewel reisleidster kunt even ons even ri de Starbucks rijden hahahaha
Uiteraard! Want de reisleidster zelf is ook gek op Starbucks
Thuis gekomen nog even met de meiden gefacetimed. Blijft toch een wonderlijk iets dat FaceTime. Vervolgens even met Peet geskyped.
Wist u dat je het in je broek van het lachen kan doen, als je een maat van een spijkerbroek moet weten. Maar ik zeg maar zo " Meten is weten"
Ach ach ach tranentrekkers zeg ik vast.

Vervolgens werd het weer tijd voor de luierstand. tablets werden gepakt door de grannies. Wie had dat gedacht een paar jaar terug! Fantastisch dit!!!!
Op een gegeven moment werd het tijd voor een borreltje, nee nee nog geen wijn maar een frisje. Zelf een fles bubbelwater met ananas/cocosnoot gekocht, meiden dit vinden jullie lekker straks in de zomer ☀️☀️☀️

Om een uurtje of zeven werd het tijd dat er wat gekookt ging worden. Dit keer werd het chicken Alfredo met knoflook knotsen Zalig! Zie foto
Wist u dat je smakelijk eet, als de omgeving schoon is. Hahahaha en er geen bordje Chillis staat

Saillant detail de grannies waren wel nieuwsgierig wat wij morgen gingen doen..... Helaas de reisleidster had wel iets in haar gedachten maar dat waren meerdere ideeën. Alleen eerst nog even een toetje halen zo..... en dan kijken wij morgenochtend brengt.

Het toetje zijn wij gaan halen in de wijk Celebration bij Kilwins. Wat een topzaak! Heerlijk ijs en chocola! Na alledrie één bolletje ( zeg maar BOL) gekozen te hebben, zijn wij heerlijk gaan zitten smullen
Het viel de grannies op dat hier een heel relaxed sfeertje hing, ander publiek liep en zeker aparte, bijzonder leuke winkeltjes aanwezig waren. En dan de huizen, echt Victoriaanse stijl. Na even wat rondgelopen te hebben, hop weer de auto in. Nog even wat rondgereden en dan ri huis! Onderweg begon het wat te regenen. Thuis aangekomen zat er een vriend naast de voordeur. Nee geen kakkerlak maar een kikker tegen de muur. Jakkes zeg ik alleen.
De sluizen gingen even openen boven, dus binnen leek het wel of wij in een caravan met regen zaten. Na een half uurtje werd het weer droog. Inmiddels de tv aangekregen, hadden wij nog geen tijd en vooral zin in gehad. De weervoorspelling zag er erggggg vervelend uit. Enkel maandag werd het ietsje minder.
Uiteindelijk kwam er dan een eind aan deze luierdag en werd het tijd om met onze ogen dicht te gaan luieren.
Dus tot morgen en dikke kus van ons

1. Marion:
    20 maart 2015
    Wat een leuk verslag en leuke foto's , passen de kleren nog wel bij de dames , er word goed gegeten en gesnoept zo te lezen
  2. An:
    20 maart 2015
    Was weer genieten van je verslag. De 2G's worden wel verwend, wordt straks afkicken. Ben nieuwsgierig naar het volgende verhaal.
  3. Ma Kersbergen:
    20 maart 2015
    als je dit verhaal leest, heb je krant meer nodig want wat jullie een luierdag noemen is pas echt vakantie.
    door al dat meten was ik gelijk over mijn slaap heen,het werd 3 uur. xxxx
  4. Ronald:
    20 maart 2015
    Jij plaatst ook alle foto's. Goed om te weten voor blog in de zomervakantie. Lekker luierdagje, morgen er weer tegenaan.

De thuisblijvers