It's a new sunny day ☀️☀️☀️

20 maart 2015

Goedemorgen allemaal
Daar zijn wij weer, iedereen zit nu aardig in het vakantie ritme dus wordt op de gewone tijd weer wakker. Vandaag belooft het weer een mooie dag te worden. ☀️☀️☀️Al is het voor het eerst mistig.
Dus wat gaan wij doen? Omdat er morgen een dagje Winterpark op het programma staat, wordt het vandaag lekker een Seaworld momentje. Waar zouden wij zijn zonder de jaarkaart! Ideaal zo, parkeren is "gratis" ( hoe zo Hollanders ) maar ik zeg maar zo voor die $ 17 kan je een hoop leuke andere dingen voor doen. En het geheel is maar een paar dollar duurder als een gewoon kaartje. Dat halen wij er vandaag gewoon uit!
Na een bekend ontbijtje hop hop de auto in, want Shamu wacht op ons
Wist u dat hier de wasvrouw vanzelf komt

In totaal gewoon al $ 34 uitgespaard met parkeren. Binnen gekomen in straf tempo richting de Shamu stadion. Een paar minuten voor de show begon, namen wij bovenin plaats.
Blijft een geweldig show. Vandaag werden wij getrakteerd door vijf orka's. De splash werd uiteraard verzorgd door SHAMU. Wat een beest zeg, kleddernat waren de mensen. Hahahaha Maar wist u dat wij ook natte billen bovenin hadden. Tja het had wat geregend gisteravond en er stond nog een klein plasje in de richels op de banken
Nadat de orka's gespeeld hadden met het publiek, werd het voor ons tijd om naar de Noordpool te gaan.

Bij Wild Artic aangekomen was de keuze snel gemaakt. Wij gingen voor de helicoptervlucht. God wat hebben wij gelachen. Wist u dat je tasje niet lekker zit onder de veiligheidsgordel en wist u dat onze botten weer op onze plaats geschud waren.
Na de nodige hilariteit belandden wij op de Noordpool. Alleen geen ijsbeer en witte dolfijn meer te bekennen daar. Het was zeker te koud.....
Wel twee grote walrussen en zeeleeuwen te zien.
Helaas kwam aan deze trip weer het eind dus snel de zon in. Vooral genieten van de mooi onderhouden bloemenperken en hanging baskets.
Op een gegeven moment kwamen wij bij sharkcounter terecht. Wist u dat de reisleidster niet op de hoogte was van alle soorten haaien. Maar eentje wel nl de small tooth sawfish. Nee hoor geintje, ik was blij met de bordjes...

Uiteindelijk ging er iets knorren, even een keuze moment. Panera, Subway of???? Het rook erg lekker bij het restaurant Spice Mill.

De grannies hadden wel trek in een echte Amerikaanse hamburger. Dus het werd Spice Mill. Zalig gegeten, de hamburger met hashbrown. Hierop op het gemak naar de auto gelopen, wat kleine boodschappen gedaan en neergeploft op de zonnenbedjes☀️☀️☀️

Tja en de vraag wat gaan wij vanavond eten..... Iedereen zat nog vol, dus het werd wat pasta met een vooruitzicht op een toetje
U raadt het al, Kilwins .
Het was drukker als gisteravond dus de grannies namen plaats op het terras. Na een kwartiertje kwam de reisleidster naar buiten. De grannies hadden weer gelachen, nl een boxer met een feestmuts op was langs komen lopen. Waarop een vrouw helemaal hyper werd. Ooooo you make my day!!!!! En zij begon meteen zich met de hond te bemoeien.
De grannies maakten dezelfde opmerking want het ijsje maakte de dag weer helemaal af bij dit ijsje plaatsten de grannies de opmerking " Oooo you make my DAY!

Thuisgekomen werd de dag onder het genot van een borrel nog even doorgenomen. Wat bleek de grannies hadden een blauwe plek op de rug en pijnlijke pols opgelopen bij de helicoptervlucht. Maar ondanks dat hadden zij zitten gieren van het lachen tijdens de vlucht.
Morgen stond Winterpark op het programma echter er was een art. festival. Dus op naar Clearwater beach.  En maar eens kijken wat de hoge golven ons brengen op de golf van Mexico
Tot morgen

1. Marion:
    21 maart 2015
    het klinkt weer gezellig allemaal en natuurlijk lekker , Zijn de grannnies nog de grannnies of worden het toch de Benidorm basterds ? Heel veel plezier maar weer en op naar een volgende geslaagde vakantiedag .
    Groetjes ...
  2. An:
    21 maart 2015
    Wat een feest maken jullie er van, geweldig. Zijn het allemaal van die "kleine" hamburgers, Geniet er nog van en tot het volgende cerslag.
  3. An:
    21 maart 2015
    Sorry, komt omdat het nog vroeg is. Cerslag moet natuurlijk verslag zijn.
  4. Ome klaas tante Cor:
    21 maart 2015
    Hallo allemaal wij zien julie haast alleen maar aan het eten niet leuk omdat tezien.Maar julie genieten wel,en daar gaat
    het om.groetjes.
  5. Ma Kersbergen:
    21 maart 2015
    je gaat me niet vertellen dat granny nol die hamburger hellemaal op eet.
  6. Marion:
    21 maart 2015
    Ha ha pap , ik dacht het jij schrijft het gewoon .... Geweldig , ik zat ook met verbazing te kijken , die 2 komen kilo's aan maar absoluut beter zo dan anders .