Laatste vakantie dag .....

1 april 2015

Dit was een vroegertje, om vijf voor zeven werd er op de deur geklopt. Met de medeling dat de koffie klaar stond. Dus hop even het koffieblad van de grond pakken. Maar ja de vorige keer had ik alleen een Donald Duckje nodig om door mijn rug te gaan. Nu schoot het geheel wat verkeerd door een koffieblad
Even wat gelegen, pillen Back en Body erin en even later weer wat mobieler. Tenslotte moesten wij vandaag afzakken ri naar Miami om naar huis te vliegen.

Nadat de mobiliteit weer wat aanwezig was, even ontbijt gehaald. Qua uitzicht was het vanmorgen echt top! Eerst laaghangende bewolking en later nog een stuk of zeven luchtballonnen erboven.
Nadat wij gegeten hadden met een zalig bakkie koffie, was het moment van uitchecken aangebroken. Helaas aan de ene kant maar ook fijn om straks weer iedereen te zien.
Gelukkig hadden de grannies puppies power. Dus twee koffers in de kofferbak en eentje op de achterbank. Derest van de handbagage ernaast.
Nog even getankt, water gehaald en hop op weg naar Miami via de Turnpike. Kwart over negen reden wij in Kissimmee weg, half één stonden wij op het vliegveld Miami.
Na een klein rondje kwamen bij de Return Rental CAR. Auto netjes afgeleverd, reçuutje boven opgehaald, op weg naar de departures.
Geluk! Doordat wij vroeg waren, konden wij direct inchecken. En wat een fijne mensen heb je toch, onze koffers werden door een man op d'r band gezet! Top!!! En ja hoor het was gelukt, drie stoelen naast elkaar. Lekker veel beenruimte en brede stoelen

Nu werd het tijd om even onze maag te vullen. Dus broodje en bakkie erbij. Helaas niet ons vertrouwde bakkie maar hij smaakte heerlijk.

Tja dan nog even het douane, ging zeer soepel, hierop naar de gate F17 gelopen. En even contact gezocht met thuis. U wilt het niet geloven, gewoon al twee uur vertraging!  Dus dat werd even een extra zitpauze. Na  verloop van tijd gingen de grannies nog even shoppen. Grannie N had nog wat contanten en grannie K het plastike geld  maar ja de handbagage zat al aardig vol, dus daar is het bij gebleven
Daarnaast hebben de grannies heerlijk mensen bekeken. Blijft toch één van de mooiste hobbies.

Rond kwart voor zes/ zes uur konden wij boarden. Dus op weg naar Brussel. Uiteindelijk gingen wij zeven uur de lucht in, en volgens de dame en heren voor ons, zou het een feestje gaan worden .......
Nou dat werd het, te zot voor woorden. Super a-sociaal gedrag!  Iedere keer rondje Tequila, veel overige drank en harde muziek. En niet geheel onbelangrijk een nieuwe kreet..... " het is hier gezellig hè, o wat is het hier gezellig hè mensen! "
De stewardessen hebben diverse malen getracht het gereel erin te krijgen. Helaas pindakaas. Al met al waren wij perfect op tijd in Brussel, windje mee
Een deel van de passagiers moesten nog door met dit vliegtuig richting Amsterdam. Nou ik zeg alleen maar, god straft meteen! Zij hadden mege vertraging door het slechte weer.....

Nadat wij onze koffers gehaald hadden, wederom een vriendelijke hulp van man, naar buiten gelopen. Aldaar stond Ronald net te wachten. Hop richting huis waar derest op ons wachtte.
Iedereen ontzettend bedankt voor alle reactie's. Wij hebben het met plezier gelezen. En daarnaast een onvergetelijke vakantie gehad!

1. Ome klaas tante Cor:
    1 april 2015
    Hallo Ethel van begin tot het eind een spannend verslag,en alle-maal veilig geland.Nou we zien mekaar vast wel weer wij wensen
    jullie fijne Paasdagen en tot ziens.