A wonderfull day ☀️☀️

1 april 2015

It's a wonderfull day
Mooie tijd wakker en ontzettend mooi uitzicht. In de verte zelfs al wat luchtballonen. Nadat wij alledrie zalig gedoucht hadden, perfect bakkie koffie en thee op hadden(stond vanmorgen voor de kamerdeur )werd het tijd om even het ontbijt te organiseren. De grannies hadden wel trek in een cinnamon roll( warm)
Zelf een heerlijke raisin/ cinnamon bagel.
Nu nog wat laatse spulletjes voor onderweg regelen.
( Blijft toch leuk alle spulletjes in de Walgreen hè grannies )en dan de zon.
Wederom scheen de zon al een put in de grond, al was het wel wat frisser als de afgelopen twee weken. Maar echt wederom heerlijk!

Rond twaalf uur een zonnenbedje opgezocht. Alles zal gewoon vol. Uiteindelijk op het strandje nog wat lege bedden. Nu nog wat werken aan onze teint. Wij hadden nl begrepen dat dit thuis voorlopig niet aan de orde is....
Dus lazy rivertje gepakt, gezond en lekker gekletst. Ik geloof dat er weinig gelezen wordt
Vanwege ons zout gebrek hebben de grannies wat gehaald in de bar, tja het zwarte mapje is een bonnenboekje en geen menu kaart
Zalige echte hotdog met chips gegeten en nog wat gehangen in de lazy river en zon
Tja smeren en keren of zijn wij toch bij Red Lobster geweest
Einde van de middag nog even getracht te skypen, top het lukt!
Al was de verbinding niet super maar toch.

Om de vakantie op de gebruikelijke manier af te sluiten, zouden wij vanavond naar Seaworld gaan. Eerst als afsluiter nu eindelijk toch nog een soepje in een broodbol bij Panera.
Dus hop ri de auto, en wist u dat er maar één granny verstandig was. Had nl lange broek aan en extra vestde andere granny en de reisleidster( in korte broek) alleen een dun vestje
Dan krijg je het echt wel koud als het frontje nog in de avond aanwezig is.
Maar mocht de pret niet drukken. Bij Seaworld aangekomen leek het wel het wilde westen. Cowboy Billy!!!
Nu wil het geval dat in maart ieder weekend concerten waren. Ik moet ook zeggen, mega druk!!!!
In Seaworld nog een hoek gepakt waar wij nog niet geweest waren. De Discovery cove en zelfs de Turtle Trek, deze was echt fantastisch!
Hierop klappertandend naar de Shamu show gelopen. Daar slim geweest, namelijk een fleecedeken aangeschaft heerlijk met zijn tweeën onder gezeten. Lekker warm.
Wederom een fantastische show, blijft waanzinnig, allerlei mooie lichteffecten met de orka's!

Na dit mooie afscheid moesten wij nog ergens gedag gaan zeggen, nl Kilwins. Hoe koud wij het ook hadden, dat moest ook gebeuren. Dus onder de fleecedeken, een dubbel dik ijsje gegeten in de auto!

Nog even door de wijk gereden en op naar het hotel. Op de hotelkamer stond het rustgevende muziekje alweer aan. Maar daar hadden wij nog geen tijd voor. Koffers even herschikt, alles klaar gelegd voor morgen en dan heerlijk slapen. Enne weer niet snurken hè